طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده

استراتژی شرکت بر پایه نوع آوری، ارتقاء فرآیندهای تولید، کاهش قیمت تمام شده و در نهایت تولید و عرضه محصولات با کیفیت برتر و در راستای شناخت و درک نیاز مشتریان


مشخصات فایل

تعداد صفحات 25
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح های توجیهی


توضیحات کامل

استراتژی شرکت بر پایه نوع آوری، ارتقاء فرآیندهای تولید، کاهش قیمت تمام شده و در نهایت تولید و عرضه محصولات با کیفیت برتر و در راستای شناخت و درک نیاز مشتریان، همواره در پی افزایش سهم بازار همچنین ارتقای سطح دانش، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و توسعه بوده و در عرصه رشد اقتصادی کشور نیز سهم بسزایی ایفا نموده است.

از طرف دیگر حضور جدی تر رقبای بین المللی در بازار کشور مان یک هدف استراتژیک به سایر استراتژی های شرکت افزود که این استراتژی جدید تأکید بیشتر بر کیفیت است تا از طریق رقبای بین المللی نتواند از بازار داخلی به راحتی سهم بگیرند.

فهرست مطالب

طرح بازاریابی (مواد بهداشتی و شوینده) 2

مقدمه 2

1- مروری بر محصول تولید شده 2

2- تجزیه و تحلیل موقعیتی 4

الف) محیط موقعیتی 4

ب) محیط خنثی 8

ج) محیط رقابت 8

د) محیط شرکت 10

ماتریس SWOT. 11

3- بازار هدف 12

4- مسائل و مشکلات و فرصت ها 18

5- اهداف بازاریابی 19

6- استراتژی بازاریابی 22

7- تاکتیک های بازاریابی 22

8- اجرا و کنترل 24

نتیجه گیری :25


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاریابی ,استراتژی ,محیط ,بازار ,شرکت ,شوینده ,بازاریابی مواد ,مواد بهداشتی ,نهایت تولید ,عرضه محصولات ,کیفیت برتر ,ارتقاء فرآیندهای تولید، ,آوری، ارتقاء فرآیندهای
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی ادیب الممالک شهر جاورسیان hektori دکوراسیون پرده امیر safar رضاغلام پور تنهایی دل دانلود رایگان ارائه جدیدترین و بهترین های دنیای مد